Apr 17, 2011

Today I Dont Feel Like Doing Anything

Bosan gila siot hidup macam niew.
Campai bilew doh?
Bosan la dowh!
*tu cara budak tak habis sekolah menulis. Maaf lah ye!

Ya Allah, penatnya diri ini..
Menelaah buku sepanjang weekend *yelahsangat~*
Tapi takpe, dengan izin Allah, kejayaan yang akan saya peroleh!
Allahuakbar!

*waaah, okay tak cara penulisan orang yang educated? hehehe :)

Tengok la cuti nanti, lagu ni simbolik untuk aku..hari-hari...


HUAAAAAAAAAAAAAAA! nantikan ye bulan enam. Tamat sesi persekolahan gua buat tahun nie! Yeahhh. tapi August masuk balik?..then start IB? Ya Allah...

*see...stop thinking too much about the future...!

___________________________________________________
 

 Jum layan gambar lantern saya...buat waktu kelas elective (poetry)






Hahaaaa silalah gelak!?
Aku memang bukan seorang yang berseni pun.
Cuba-cuba suka2 je..kira okay lah tu untuk aku.

Tapi tak berapa nak puas hati sebab kombinasi color dengan top die tu!
Never mind...next time kena decide elok-elok sikit.
Baru lah menjadi....

*nak bangga sikit ni sebab cikgu ambik lantern aku untuk artscape haritu. Ecehhh bukan senang aw untuk dipilih :P


___________________________________________________

Okay, Rebecca jumaat aritu ape cer??
hahaha....serius memalukan...taktau nak letak muka mana! hahaha.
tapi takpe la en kenangan. Orang pun enjoy. So okay la.
malangnya aku lupa nak bawak camera pegi gym...waktu nak balik...baru ambik..haha!
Street menuju ke Yoga Station!



bersih kan Japan? Pegi la lorong ceruk mana pun bersih macam ni :P
Btw, ignore pipi aku yang macam dah nak meletup tu okeh!

No comments: