Apr 21, 2011

Second Award :P

Hannah my little cutie friend tengok a gambar die..sangat comel kan? Sebenarnya aku curious sangat nak tahu die siape! Would you like to tell? Haha! Whatever lah kan. Some people lebih selesa merahsiakan identity mereka. Yang penting sekarang ni, aku dapat award! Yeayy. For the second time. Hehe. Thanks ya my dear friend.

the 1st award~~
tindakan lepas dpt tag :

Link Balik Pada Blogger Yang Beri Award

7 Perkara Mengenai Musfirah:

  1. Lebih selesa dekelilingi 3 buah bantal ketika tidur *mungkin rasa lebih protected?? haha*
  2. Sangat talented at saying something “sarcastic” *belajar dari ayah kott??*
  3. Mempunyai jalan hidup yang sangat menarik untuk dikongsi *in contrast to people around me*
  4. Banyak pengalaman yang sangat berharga *again, yang org sekeliling saya tak pernah punya*
  5. Paling susah untuk buat keputusan sendiri *terlalu depended on orang lain punya opinion*
  6. Tak suka di-belai dan di-manja *geli tak biasa and rimas..*
  7. Big Fan of Butterflies and Pink stuff *percaya tak? OMG. Yessss aku pantang nampak barang pink2 yang comel walaupun aku tak comel ;P*
15 blogger yg diTAGkan:
Alasan saya TAG blog diatas :
Dipendekkan cerita, blog mereka awesome :)

Terima kasih juga kerana sudi singgah ambil award ni. Jangan lupa perkara kat bawah ni:
Sila berbuat perkara yang sama ikut langkah-langkah berikut (sama yang macam saya buat):

1. Copy imej award pada entri baru rakan-rakan (dan dipautkan ke url page ni)
2. Buat link pada pemberi award (dalam kes ni link ke url utama blog 'kawan')
3. Senaraikan 7 perkara berkaitan rakan-rakan
4. Tag pula 15 blogger pilihan rakan-rakan
5. Alasan kenapa tag blog dia orang


Seriously, sorry.. I have no idea untuk 13 yang lain. Hahaha. Nanti gua fikir dulu la beb! :P

No comments: