Jan 22, 2011

Yeay, dapat AWARD :)

Creative Blogger Award! Yeay! Seronoknye dapat award dari someone yang kita kagumi kan? Aku pun baru je jumpa blog pemberi award ni, dan memang sangat meminati cara beliau ber-blogging. Dalam banyak-banyak blog yang aku dah singgah, beliau lah orang yang aku paling respect. Eh,, bukan lebih-lebih ke ape eh. Memang aku minat. Compared to blogger2 yang lain, beliau ni humble, tak over, pandai berenang pulak tu! Anyway, thanks kak Sophie for this award. Rasa macam tak layak pun ade, dah la rupa blog aku ni macam tak siap je. Anyways, terasa bersemangat aku nak berblogging. Korang yang belum kenal blog awesome ni, lawat lah Sophie Al-Yahya




PENGERTIAN TENTANG AWARD INI ADALAH:-


PENCIL Yang Besar
Menunjukkan Kesenian Yang Begitu Peka Terhadap Blog Anda Dan Mencerminkan Sesuatu Nilai Penghasilan.

FILEM Bergerak Tanpa Henti
Menunjukkan AWARD Ini Di FOWARD Kepada Bloggerist Yang Betul-Betul Layak Menerima.

LOGO Bulat Berkelip-kelip
Jika Di Perhatikan Betul-Betul, Ia Adalah Manusia Yang Berkepalakan Monitor Komputer. Ini Membawa Maksud Anda Adalah Seorang Yang Begitu Bijak Menguasai Dunia Alam Maya Ke Globalisasi.

Untuk Maklum Balas Penerima AWARD Ini, Ikhlaskan Hati Untuk Membuat Entri/Posting Berkenaan AWARD Ini Dengan Kreatif Dan Penuh Estatik Beserta FOWARD Kepada 5 Orang Yang Betul - Betul Layak Menerima AWARD Ini. Anda Juga Boleh Meletakkan AWARD Ini Di Side Bar Atau Di Mana - Mana Yang Bersesuaian. Tinggalkan Comment Untuk Ucapan Manis Anda.

Oleh itu saya mahu tag:
banyak je yang layak sebenarnya :P dan aku percaya mereka yang aku list ni, ada bakat terpendam. hehe. Kita kena bagi support kan. Chaiyok!

3 comments:

Sophie Al-Yahya said...

amboi pujiannnn..ni bukan dah kembang hidung dah akak ni.siap kembang bonsot sekali.huahua..

thanks Fyra.. =)

Kim El said...

waaahhh! aku termasuk!

Unknown said...

thanks Mus! ^^