Jan 26, 2011

Wahh! I miss you. Muahh Muahh! (untuk blog aku)
I've been so busy with reading. Seronok rupanya kan? Kesian la kat aku, baru tahu.
I'm so relax from such  assignment. Maklumlah baru habis exam :)
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mak wants me to be a teacher in the future.
I don’t really mind about that. Tapi aku garang, boleh ke mengajar?
Mak wants me to reduce my “mencarut” words at home.
Azraghfirullahalazim. Kadang-kadang aku tak perasan pun ape yang aku cakap kalau tengah marah, lagi-lagi dengan ifwat.

Maafkan ira mak. I’m such a useless daughter. Fulfilling your wishes will be part of my mission for this year.

Ayah wants me to be an ulat buku like him.
That’s what I’m trying now. Sampai kena bayar berpuluh-puluh yen sebab terlewat pulang buku & lupa nak pulang buku dekat library sekolah plus, LEMBAP. Anyways, I'm enjoying reading now, including blog orang :P

*ohh kau tak puas rosakkan kamera, kali ni, gitar kau pulak rosak. Minta duit kat ayah, macam keluar duit kat bank pulak. Topup, Gitar baru, Kelas gitar. Melampau dah ni! Nanti kau! Nantikan! Akan aku buktikan. ARGHHHH!

Alamak. Macam tak matured je. Eh bukan. Aku tak puas hati. Sebab melampaui batas. Kalau cemerlang akademik sangat-sangat ke, takpe juga kan, Sebagai kakak aku nak buktikan kat ayah dengan mak. HMMMMM!

I wanted to be MATURED.
Please. Be matured. Matured. Matured. Matured. Matured. PLEASE. MATURED. MATURED. MATURED. MATURED. Please. Matured. Matured. Matured. AMIN.

Currently;
10 Minutes Break + 10 Minutes after Lunch= Addicted to library. Always gonna be there :) LOVE it.
HISTORY exam's result. It was the best that i've ever had. Thanks to Allah. Unfortunately, found the most effective ways to study. Might gonna share some-day :P

Say BYE. Enjoy the rest of this week.

No comments: