Nov 11, 2010

REPORT CARD!

WHAAAAAAAAAAAAAAT?

I don't believe this!

anyways...
proudly inform...

QUARTER 1
ENGLISH (B-)
ESL (B)
IGCSE MATH (B-)
COMBINED SCIENCE (C+) 2,3
WORLD HISTORY (D) 7
ART 3D POTTERY (A)
COMPUTER (D) 4
PHYSICAL EDUCATION (C) 2
PSHE/CAREER PLAN (A)
RELIGION-MULTIFAITH (B+)

A-90 to 100 excellent, B-80 to 89 good,C-70 to 79 satisfactory, D-60 to 69 passing, F-0 to 59 failing, I- incomplete
0-excellent
1-an asset to the class
2-improvement shown
3-satisfactory work and effort 
4-homework missing or incomplete 
 5-exessive tardies and/or absences
6-lack of class participation
7-low test scores
8-behavior problems
9-parent/teacher conference needed


WHAT THE HECKKKK ARE THESE??

My own comments now eventhough i deserve them! (howwww sad)
-english..thank ALLAH, B- is more than enough for me..seriously..Dr.Warner is really strict in grading..head department of english kot!bapak la! Target for next quarter? A of course!
-esl..erghh patutnye A lah! Ms. Porter salah check nie! (whatever) Target for next quarter? A+!
-math..na na na na..asal dapat B- hah? tak tau la silap kat mane..test okay je..hmm,.gonna have Mr.B talk with my father..where did i go wrong..
-combined science..it's okay..i deserve it..mmg dari dulu, sekolah rendah lagi..sc aku bermasalah! Macam mane ni? gonna think about this..any idea?
-history..OMG! eh, takdelah terkejut sangat. hahah. biasalah..mmg TEST aku masya-Allah. Salu dapat D. Susah wey. Nama pun alahai..capurnicus? Locke? michealangelo? henry the first? henry the 8th? james the first? james the second? kalau tunku abdul rahman ke ape ke senang sikit wey nak ingat. :'(...essay...ya Allah... also gonna have ayah talk with Mr.Koehane. i really need ayah's help for history since he's so good at it. Target..? B maybe!
-art..don't care.
-computer..hahah! APPLE SUCKS! ni nak suruh ayah beli Mac Book ni. Gila tak biasa la sekolah lain, rumah lain. Tapi no worries lah, i bet evryone failed computer. haha. cikgu pun kata standard lah D. ahh, tapi mmg aku bukan terer computer ni! Target? nevermind. haha.
-physcal education..haha lawak! Susah wey fitness test. Penat gila. tula die org tak aktif sport. GEMUK. tapi memang luar biasa lah test dorang kat sini. Kat malaysia hak eleh, push up, angkat tubi, setakat tu je weyh no hal lah! (poyo nye bunyi ;p hahaha)
-religion..fine fine..gonna participate more after this and make sure that i deserve A!

ayah & mak komen? ayah busy..sekarang tak balik kerja lagi..tak boleh nak tunjuk.
mak pun busy..pergi jemput ape entah kat mane entah.. imtiyaz komen..kak ila jom main kereta..ifwat komen get lost. hahah. WHATEVER (cm dah gila je aku ni)

overall, life must go on.
FAILURE MOTIVATE YOU TO IMPROVE.
It does not mean you will fail forever, learn how to improve and try to figure out where you did wrong. on the other hand, slightly lessen all the errors as you are learning.

BE HAPPY. THIS IS LIFE. SOMETIMES YOU'RE UP, SOMETIMES YOU'RE DOWN.
prove  it!

STUPID-CUPID IRA! :( NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
haha, okay tata!
Can't wait for the TRIP. contdown. 

4 comments:

Ruun Hamiza Adihays said...

ira,jgn beli .. nanti saya cemburu !

ejat said...

mmng stupid pun..hahaha

Fyra M said...

imah; yeke? haha jum ar beli same2.

ejat; tq

Ruun Hamiza Adihays said...

ok2..ira tunggu saya kumpul duit tau..lagi 4 tahu boleh la beli..ira,lupa nak wish tahniah..
Tahniah ira(: