Nov 13, 2010

aktiviti semalam


Harap maklum..ini bukan tempat pembuangan sampah..Tapi bilik saya.
Ngaaaahhhhhaaaaaaaaaaahaaaaaa!
Firstime kalahkan bilik IFWAT.
Yeay minggu ni saya menang!

Takkan tengok je kan?
Saya pun tak perasan bila jadi macam ni?
Sebab busy sangat kot *upsssiii, alasan kemalasan*
KEMASSSSSS! Kakak pun nak sampai dah kan?
Hahahaha, anggap lah ira kemas sbb kakak!

Yang baju ni kerja mak!
Mentang2 weekend, angkat2 je, letak kat bilik saya! Nak suruh lipat lah maknenye.
Kadang2 saya tak lipat pun, biar je!
Ada sekali tu, dah boleh jadi MOUNT FUJI! haha,
Last2, mak sendiri yang lipat! (anak dara tak guna)

Sebelum tu, mari kita posing dulu..(budak yang takde abang)
Sian die, ifwat tak main langsung dgn die..nasib baik kak ila ade kan baby??
Tgk, die lepak dgn ira je...
Muka nakal....

Okay, proses bermula!
Untuk mengelakkan kakak SNEEZING and BLOWING, hang kan masalah hidung!
Kenalak buat aktiviti mengelap habuk2 yang dah mcam..ya Allah..
Ni dia, ade pembantu ni. Terima kasih ye awak tolong menaikkan darah saya!

Agak lah budak ni..hahaha. Sabor jela.
Hampir terjun tingkap dah dia. Nak buat ni, nak lap tingkap lah, cermin lah.
Tapi takpe, bak kata ayah.."budak pandai mmg macam ni, semua die nak cuba"
Okay, fine...budak comel, banyak cakap.

Seterusnya...ubah suai..lama jugak saya fikir nak ubah kot mane pulak katil ni.
Cepat boring kan...Hmmm, last2, macam dulu jugak.
Ni dah siap...lama jugak tahu nak bersih-sebersih-bersihnya!
Upps, terang sangat, langsir pun dah hantar dobi :D hehehe

 okay then, night view
Whatever...
Yang penting cadar tegang! kalau boleh nak kalahkan ketegangan cadar katil kakak! Hahaha!
Okay ye! Ok hah? Ok ke? Hahaha!
Okay lah tu!

Thatssiiiiit for yesterday!

Ohh, by the way.. pagi semalam dah tunjuk result dekat ayah.
Ayah memang tak kisah kan sbb kalau dah usaha tak dapat nak buat camne..
Nasib la dapat ayah sporting mcm ni..

Tapi...
Tapi,,,,
Ayah marah history kenapa dpt D?
Yeahhhhhh, (Parents-Teacher Conference Day), Ayah nak jumpa cikgu History!
Cantek. Kalau boleh mamang nak ayh jumpa semua cikgu pun :D

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, bye bye!

No comments: