Nov 10, 2010

I can barely breath

HELP HELP HELP HELP HELP!

Ohh craps! SHE'S LYING!
anyways...

Hey readers! Assalamualaikum!

I would like to share something for today.
Religion class- we had to do a presentation about "what will you do for the elderly" errr something like that.
Yang paling BEST, aku ni group dgn budak yang "BRILLIANT" gitu. Cikgu suruh discuss minggu lepas waktu class.. diorang sembang merepek2, masalahnye aku pun join. (HAHA, best kot).. Tibalah hari untuk present iaitu tadi (wednesday, 10th of November).

Well, untuk pengetahuan korang, macam ni la kalau kelas religion kat sini. Hmm, banyak present, present dan present including berlakon! Kadang2 memang LAWAK & BEST gila. Alah maklumlah diorang ni kan talented..serba boleh! Berlakon pun SUPERB! Tapi gelak, gelak jugak weh..cikgu duduk dok grading okay! Bukan suka suka je.

Okay..berbalik kpd group aku tadi! HAH! Memandangkan aku ni group gn budak2 pandai, aku pun dok rilek jelaa..kot lah dorang hulur je benda suruh aku baca/explain. Goyang Kaki. Sampai tadi, masuk kelas je.. OMG, what we gonna do? Okay, everyone say something okay. btw, semua 4 org. Aku cam diam wat bodoh je tak layan dorang ckp! Haha! Korang cakap senang la boleh cakap spontan je. Aku ni AGAK lah kena prepare dulu. Sian gila kat aku! :'( UWAAA! CEHHHHH!....


TET.TET.TET.TET>TARAAAAA!
Aku tak on facebook kau tahu malam tadi prepare untuk presentation ni. Jumpa jugak bahan yang boleh nak dibanggakan sikit.....
http://www.youtube.com/watch?v=Miw6LgHH_qs
Ahhh aku share ini! HEHEH! POWER TAK? CAKAP LAH POWER! Best layan IMAM MUDA! Lagi bagus dari FB tu. Sian aku sini takde Astro..tu yang agak ketinggalan..haha..dah lama dah layan,..
semalam waktu research2 tu, teringat pulak imam muda.hmm not bad.

Hah, dorg ckp okay that's good. (Bisik2 kat belakang waktu group lain tgh present) Bayangkan! Hahaha. Pastu, aku dah prepare gn note aku. Korang sendiri punya ingat la kata pandai! Haha. Cehh jahat gila. Takde ahh, semua ade sikit2 bahagian. Okay, semua setuju! Kitorang pun present lah.. Spontan je kawan2 aku tu pun waktu kat depan tula diorg tgk fiirstime..yang tak tahannye die leh plak tambah2 isi2..serius a cakap lu BRILLIANT! WAHAHA, kalau lah dorg faham malay, mesti dorg nangis kot. aku pun nangis(kat rumah). Khaleeda! GOTCHAAAA! nangis. hehe. Best best. Tak sangka berhasil. Okay lah!

Reaksi dorang yang aku dgr "so saaaaad" tu jela. tak tau la sampai ke tak msj tuh. Tapi itpun byk kena cut2 sebab kesuntukan masa. Hrmm..overall okay je.
Aku tuntut korang belanja waktu trip nanti ok Gul, Rihwa, Chikako! Hahaaa,

To conclude,
  • jangan perasan pandai sangat, nanti menyesal.
  • jangan tangguh.
  • always be prepared for anything that will happen in the future.
  • be confident in anything u do.(COOL JE, mcm aku) hahahaha!
  • always help each other if u work in a group. there's no leader! Always work together.
  • LOVE & RESPECT your parents! Especially for those that stay far from their parents..always ask for their 'kesihatan' okay. and the most important thing is, DOA! Amin....
GTG! BANYAK GILA KERJAAA! TAPI AKU NAK TIDUR! TIDUR! MENGANTUK GILA BEB! CAMNE NI? TIDUR? SIAPKAN HOMEWORK?
masalahnye tak boleh pilih! Kena buat dua2. Siapkan homework, baru tidur.



esok esok cite lagi! Bye2! Salam.

No comments: