Jan 1, 2013

Azam Hati 2013

Tahun ni aku takdela berazam-azam sangat cuma aku lebihkan berazam-azam dalam hati jek. Jangan tak tahu sebelum ni aku ada list taw bila berazam. Muehehe. I wrote them down. Banyak jugak sampai lupa. lepastu bila nak rujuk balik dah hilang. haha bebal bebal. Urm tapi rasanya satu pun tak tercapai kot!! Sedihnyerr. I'm sucha failure! Tapi, adakah dengan berazam dalam hati bermakna aku dah give up? No. Tidak sama sekali. Cumanya tahun ni aku nak go with the flow, belajar bersyukur dan capai target-target aku and paling penting, be a good and better muslimah.

Harapan aku bila berazam dalam hati ni biar istiqamah, dan azam tu sentiasa ada dekat situ takde la hilang macam kertas azam2 aku yang lalu. Dalam mencapai goals, semoga kita sentiasa dirahmati Allah. Aminn.

Always look ahead, and plan for the better. Something to think about...,

No comments: