May 27, 2011

wierd feeling

Is it possible to fall in love with your own teacher?
come on..come on..give me some possiblities
he's just awesome, likes to make jokes, make fun of people, treat everyone equal, concern about his students and just the best teacher i have ever had. But he already have 3 sons tho! Hahaha.

*hehe sorry..getting crazy here~~~lalalalalala 

3 comments:

cikbibcome said...

HOOO, sebab tu la dulu bagi kuih kat cikgu tu ye????ha ha, cikbib dulu pun ada gak jatuh cinta dengan lecturer, ha ha, just enjoy the feeling, tapi you know lah what the end will be kan?? cuma, bila you dah tua nanti, benda ni akan jadi kenangan, and you can smile when you think about it.

Fyra M said...

hahaha... Cikbib..yang saya bg kuih tu lain. Cikgu yg ni lain plak. Hehehe.

Yeke? haha....serius best kan. lawak sgt. Kadang2 tgh belajar pun mnngelamun..tapi bahaya jgk perasaan ni. Hmmm~ :)

ZOMBIE ♥ ♥ ♥ said...

haha ..