May 19, 2011

MY STUPID COMPUTER ASSIGNMENT

Hahahh! Serius tak sanggup nak dengar grammar aku, suara aku, alahaii~

Here see our silly video and photos...



Waktu siapkan ni, kalot gile..buat last minit..bersama2 3 bestfren gua yang lain~
Sebab bagi kitorang computer tak penting langsung dlm report card..so kalau tak hantar dapat zero pun okay..tapi tibe2 haritu, hati terbukak nak siapkan..dan akhirnya itulah hasil die~

Tetibe rase nak share sebabnye..aku rase bersalah sebab lama tak update blog *bajet ade org bace je*
So, kesempatan beberapa minit ni..aku share lah clip ni.
Salah satu daripada computer assignment aku setelah hampir setahun belajar kelas komputer.
Susah gile bapak la gua cakap lu. Lagi-Lagi pakai Mac/Apple..tak biase..
Setakat keynote je tu..okay lagi..mmg lah senang..
Yang masalahnye tu..bile cikgu suruh transfer masuk picasa lah..utube lah..lepastu..haihh..
Senang cite, nak jangan bermimpi nak dapat B :P

Bukan nak bajet ke ape kan, tapi memang bersyukur sangat la
Kalau  tak dapat beli satu pun nanti, at least aku dah berpengalaman la guna Apple ni selama lebih daripada setahun lah kira :) *sorry ye imah* huahuaaa

See yaaaa! Assalamualaikum!

2 comments:

Zima said...

oi , gua dengki dengan kau !
taknak kawan ..
apa kata ira bawak balik satu untuk kita ?
gila ah sorang satu !
Nak pindah sekolah tu la ..
ira , kempunan ni ! tolong tolong tolong ..
macam terdesak je kan kte ni =P
tak kira nak jugak nak jugak nak jugak nak jugak nak jugak nak jugak nak jugak nak jugak nak jugak nak jugak nak jugak nak jugak !!!!!!!

dah penat =P
NAK JUGAK !
=p

Musfirah Jamuli said...

imah~ heheheheh. Okay la..nnt ira bwk balik satu. Huhuhuuu.

hahahhaa! Imah lepak la. Entah2 imah blh kumpul duit hasil jadi blogger. Ramai gila follower imah!

Buatlah nuffnang tu. :P