Feb 16, 2011

Contest Kak Sophie kite :P

Eh, betul ke dah lama aku tak update? Kenapa aku rasa macam lama sangat!
Dengan ini, diumumkan bahawa, aku busy!
Walau bagaimanapun, aku tetap nak join contest Kak Sophie ni!



Korang ade bran ke? jom la join!!!

Tapi aku rasa aku masih tak berkesempatan la nak updat pasal cerita wonderful aku.
Jadinya, next entry lah aku aku cerita ye! jangan lupa baca!

Jadinya, untuk contest ni, aku nak tag dekat kawan-kawan blogger aku yang aku teringin jugak nak baca wonderful story die okay!


Jangan lupa bukak blog Sophie Al-Yahya untuk syarat-syarat dan cara penyertaan ye!
Have fun updating ur entry for this contest! :)
And, i might be the last person though! HAHAHA!

Wish me luck for tomorrow, history test! Mr Bean Dialogue, Writing Pastiche and actually many more! Byebye

No comments: