Sep 8, 2010

Dont put your EGO too high.

Did I?
I didnt!

Dah 0-0 ego aku Akmal kalau kau nak tahu!
Tapi sekarang aku dah give up.

Cukup la Rindu & Sayang aku bertepuk sebelah tangan?
Sape yang patut contact?
Korang? ke Aku?
OOOOOO, aku la eh? nak pergi call sorang sorang tanya khabar?
Mana lagi senang? Korang tanya khabar aku sorang yg kat sini ke aku tanya khabar sorang sorang sorang plus plus sume mati la!

Tapi takpe aku dah bekorban EGO, MASA, SABAR utk korang yg tersayang..
Manusia cepat bosan..
Dah terlalu cukup kot pengorbanan aku.
Cukup kot penantian aku yang tak berbalas.

Selalu,,, buang perasaan2 negatif yg main2 kat otak.
Korang tak reply? Ohh nooo last login bila? mustahil tak baca.
And kalau betul2 sayang, nak tahu khabar kawan..mustahil la online setahun sekali?
Betul tak? mesti salu on, nak bukak, nak tgk kwn punya perkembangan.

Ape ape lah sekarang kesimpulannya aku dah tawar hati nak terhegeh-hegeh kat korang.
Aku bukannya ego mana, masalahnya aku dah give up.
Dah cukup semua.

Janji tinggal janji, bukankah janji untuk ditunaikan?
Allah benci orang yang memungkiri janjinya.
Takpela..kalau hati korang dah terbukak nak contact aku contact je.
Aku sentiasa terima..

Memories kita salu aku ingat & simpan.
Takkan pernah hilang.
You my world, my life!
Please.

Selamat hari raya.

No comments: