Apr 7, 2011

Main Hoki

last quarter = 4th quarter
For P.E, kitorang main hoki.

Menyampah betul la nak control bola tu.
Kena bongkok-kan badan.
Perut aku dah la macam hape.
Ishhhh tula padah orang gemok.

Tapi aku rasa better than basketball last quarter.
Tapi sebenanrnya semua best.
Eh! Korang paham ke ape aku cakap?
Hahaaaaa!


_______________



Tadi ade IB assembly.
Sekarang telah tiba masa untuk buat keputusan yang betul dan tepat buat masa depan saya.
Need to choose among 3;
  1. International Baccalaureate Diploma
  2. International Baccalaureate Certificate
  3. Seisen Diploma
Sebenanrnya, aku tak payah pilih pun. Dah obvious sangat yang mana aku kena ambik. Maklumlah semangat nak ambik SPM :)

Hehehe. Tapi still for this time being, i need to decide among those options. Excited sangat sebenarnya dan agak menyeramkan. Hehe. okay, see you weekend :)

No comments: