Nov 1, 2010

wondering

Orang tua-tua kata orang yang banyak tanya ni, selalunya CERDIK. Especially kids.
Aku ni tak banyak tanye, maknanya aku ni boooo*** la eh? Atau kurang cerdik.
Ada juga pepatah yang mengatakan "diam-diam ubi berisi".
Hah, yang ni masalah sikit. Aku bukannya diam-diam ubi berisi, tapi aku diam-diam PERUT BERISI!

Dulu kat Che tom, aku rasa aku lah paling bising dalam kelas. Ada je benda aku nak tanya! Cikgu pun meluat! HAHA!
Semenjak datang sini aku tak banyak tanya sangat. Tak tahu nak tanya ape pun kat cikgu -.-
In fact, memang tak banyak cakap. Malas nak buka mulut. Kawan pun tak ramai. Gitu-gitu je tak rapat pun. Rapat dgn 2org je. (cam sedih je part ni...mai, had, mun, syaza, liyana, sara,...OMG!)

Dalam kelas..Jeles tengok kawan2..diorang ade je argument! CERDIK! OTAK BRILLIANT wa ckp lu!
Memang RESPECT lah. Rasa macam "bengap" & "lembap" gilaaaaaaa dalam kelas tu! HAHA!

Sempena second quarter ni adela jugak azam nak gerak2 ringan2 sikit mulut ni kan.
Harap2 lah dipermudahkan. & dikeluarkan emas dr dlm mulut aku ni. Jual lah emas ni, boleh dapat duit kan! Tak rugi pun!

Hah, ayah balik. Semalam kan outstation! (kak, abg, yal, nnt ifwat upload gambar ayh dkt FB)

Okay la for today! NOT SO BAD! (^_^) ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

No comments: