Oct 18, 2010

warnawarnikehidupan



as i said, life isn't always good..nevertheless..it isn't always bad..right? agree?
the best thing we should do now is that "THINK POSITIVE" whenever we feel bad.
(tapi, kalau dah asyik positif je payah jugak kan?,yg buruk pun jadi baik, mengumpat pun jadi baik ape kes??)
WHATEVER!

today ade timbang berat & ukur tinggi.
NGEHH NGEHH, aku lebih rela buat impromtu speech tu daripada timbang berat. pengakuan berani mati ni. jangan main2. Sesungguhnya bab ni lah yang aku paling takut sepanjang hidup aku. MENGERIKAN!
ya Allah, HAHAHA! (hahaha) HAHAHA!
kenapa aku gelak? Hahahahahahahahahahahahahahahahah!
Ade orang fikir aku turun berat ke? (might be)
Ade orang fikir aku naik berat ke? (might be)
Hahaha okay okay okay!

PERSONAL kot. haha.
Dah bagitahu mak. Heheee, ape ni?
Asal aku asyik gelak?? haha.
WHATEVER!

Bye guys ;)

2 comments:

Ruun Hamiza Adihays said...

betul,betul,betul..
time nak timbang berat dan ukur ketinggian adalah yang paling menakutkan bila kat sekolah sebab satu kelas tahu,,

Fyra M said...

hahaha, tahu takpe.
Tapi nasib baik kat sini takde sape tahu hehe.
sume benda sendiri2 je tahu. sbb hak kita kan. even results. nobody will know if u're fail or good. But there'll be some hint from the teacher who did really good :)
imah,miss u!