Aug 28, 2010

WHOAA!

3 hari sekolah kan..
Tambah, tolak, darab, bahagi sume..dalam 8 jam je kot tidur. ZZZZzzzz..sian tak??
Semalam, sabtu..lepas sahur bantai tidur sampai pukul 3 ptg. Ganti la balik. Kisah ape.
Hahah makruh kan? serius tak tahan.
Homework+study punye pasal. Buku teks dah dapat.soo misssion kena mula kan.

Tapi macam memudaratkan.
Kan? Kan? tapi ape boleh buat? terpaksa.

Belek punya belek file pink saya tadi..
Jumpa ini.

GRADING CRITERIA;
SEISEN%

  • 59% > F
  • 60% > D-
  • 63% > D
  • 67% > D+
  • 70% > C-
  • 73% > C
  • 77% > C+
  • 80% > B-
  • 83% > B
  • 87% > B+
  • 90% > A-
  • 93% > A
  • 98% > A+
GILAAAAAAAA! grading macam tu ke?
Macam tak berhati perut je kan?
dahla setiap quarter. Mcm kat U. Kalau tak dapat masuk U pun kira dah merasa la jgk.
Tapi grading mcm ni ke kat U?
ape2 lah..

Hahaha! Tapi saya dah lalui mcm tu tahun lepas.
Saya okay je.Haha.
Tapi rasanye tahun lepas kurang sikit cikgu kata.
Betul2. Dia dah naikkan? Asal?
Ramai sgt kot dah budak pandai ea? haha.

Tahun lepas tak teruk pun markah saya.
Okay la. Kira boleh tengok la lagi.
Cikgu pun kata Good Job Ira. Hah, okay la kan??haha
Kalau tahun ni? entah =,=
can i make it through?
BOLEH! tak boleh pun kena BOLEHKAN jugak.
ini masa depan saya!



PSSSSTT; sekali lagi boleh?
Hmm, rindu......dah 6 bulan tak mcm ni kan?



Bila boleh lagi? Texting? Calling?
Entah2 balik2 ni terus pergi kenduri kahwin ____

Hahahaha tak kan?
Jangan2....
tgggggu la ira balik. Hahah!


*merapu je..bosan...

5 comments:

syasya said...

ira:kalo 50 da F,mknenya results kte sume F la..adoi!
haha,ira mende merapu nieyh..xbaik aw!betul2 t'jd t cmne..??haha,jgn pkr cm2..
kte nk gira tgk blog kte,tp xtw nk wat cmne..??

Fyra M said...

hahaha, yelah! TAKPE imah, de mase lagi utk usaha. ira dah insaf skt skrg ni...hehehe
ehh jgn lah saje merapu je taknak jadi..hehe..
laaa, bagi lah link...??hmmm..bagi kt ms..takyah la privatekan..haha..tapi ira sorg jela tahu..boleh jela..nnt ira ajr,.

cikbibcome said...

ira, target nak dapat apa?

Ima: awat blog ima cikbib tak leh buka?

Fyra M said...

target yg paling rendah A- je...yg paling tggi kot utk ira..heehe..
kalau dapat B dah okay kot..saya tak ksh sgt..asalkan usaha je..

ejat said...

[bile boleh lagi??texting??calling??
entah2 balik2 nie trus g kenduri kwin ____]

ejat:klu ira tkut jd mcm 2,kne la jge dri elok2..penampilan 2 kne la lg attractive..bru la ejat tggu ira..hehehe..lg 1 pling penting,kne diet..you are ____???hahahaha